tisdag 15 januari 2013

Livet som tränings beroende!!


Fan vad jag älskar min träning!! Jag ser och märker en enormt stor skillnad på mig själv både fysiskt och psykiskt..
Med min träning så har jag en helt annan ork idag! Jag är piggare, gladare och känner mig mer motiverad till att göra saker..
Men ibland kan man visst vara tröt,t men då på ett helt annat sätt mot det man kände att man kunde vara innan jag började att träna på det sätt som jag gör idag...

Om jag måste tänka över om det finns något som är jobbigt med detta så är det mer dom dagarna som jag inte har rört på mig! Och speciellt de dagar som man kanske har planerat att man ska gymma och inte kommer iväg! Det är sjukt jobbigt! Men ibland så blir det bara inte riktigt som man hade tänkt sig och speciellt när man har två barn här hemma som man ska finnas där för :)
Och nu också med att det är så kallt och mörkt ute så blir det inga kvällspromenader och jag kan villigt säga att jag är inte direkt den tjejen som tar mig ut på en promenad under denna årstid.
Men så fort det blir ljusare och lite varmare mot våren så blir det mer av det :)

Men idag blir det L9 som får ett litet besök och idag ska jag även vara lite "PT" till en vän som behöver komma igång! Kul och få va till hjälp och göra nytta samtidigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar