tisdag 22 januari 2013

Vila är f.. jobbigare än ett riktigt tufft gympass!!

 
Lagat mat, läst sagor, städat, tvättat och tittat på klockan... Sjukt att man inte kan låta bli tanken... Jag vet inte hur många gånger min lilla tränings kompis uppe i mitt huvud har sagt ta på dig kläderna gå ner till gymmet "det behövs inte bli så lång tid" men jag vet hur det blir när jag väl kommer ner, det blir minst en timme och jag kör på hårt som vanligt! Jag kan inte låta bli helt enkelt! Men jag fick tvinga mig själv in i duschen dra på mig myskläderna tända upp lite ljus och smyga mig ner i soffan med en mysig filt runt mig för att jag skulle få bort tanken på att ta mig ner till gymmet! Hahaha att man måste hitta olika sätt till att lura sig själv till att inte gå ner till gymmet är lite sjukt men rätt komiskt när man tänker på det :)
Nu blir jag här resten av kvällen och kommer inte gå någonstans och med det har jag klarat av min vilodag för denna vecka! Nu ska jag bara inte fastna här för länge så att jag inte kommer i säng i tid också.... :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar