onsdag 30 januari 2013

Konditions träning!!


I kväll bir det till och ställa klockan tidigt.. För i morgon bitti blir det till och köra lite kondition och fria vikter! Som jag vet att jag tidigare har skrivit så är inte konditions träning på löpband eller crosstrainer något jag hurrar för, men när det gäller kondition så är det är något jag vet att jag måste bli bättre på...

Tycker det är fruktansvärt tråkigt att bara stå på en maskin! Jag vill vara ute och gå/springa men jag är för bekväm för att ta mig ut i kylan som det är just nu och sen har jag den biten mot mig med att vara mörkrädd.. :(
Men som så många andra säker gör så längtar jag såååååå sjukt mycket efter våren och till när kvällarna blir ljusare!
Och när man bor som jag gör med havet ca 15 min ifrån mig så finns det nog inget mer härligt att ta sig ner till havet och få röra på sig...
Men som det är just nu så är löpbandet det enda alternativet för min del, så det är bara till och ta sig upp köra på och fortsätta längta till våren... För förr eller senare kommer den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar