torsdag 3 januari 2013

Gårdagens träning!

Dessa tre Lesmills pass blir det nu och 3 mån framåt!
 
CX
 
 
BodyPump
 
 
 
Sh´bam
 
 


Efter att ha varit uppe i Uppsala i en vecka och har ätit och drickt gott och med det också så har det inte blivit så mycket träning förutom en timme power och core, så kändes det som om att det behövdes lite träning :)
Så eftersom det var onsdag så var det inte så mycket att tänka över utan det var bara till och packa upp allt städa undan och sen på med träningskläderna för att ta och köra ett dödar pass på Oasen med CX, BodyPump och Sh´bam...
Nu har dom nya releaserna av dessa tre Lesmills pass släppts så allt var nytt!
CX vill jag säga var riktigt bra! Vaknade i morse och tyckte inte att jag hade så hemskt mycket träningsvärk men nu mot kvällen kan jag lova att jag känner varenda magmuskel!
BodyPumpen hade fått provsmakat på lite innan jul men den va och är oxå riktigt bra, denna releas så använder vi både stång och fria vikter, kul med lite variation :)
Sh´bamen var enormt roligt speciellt för de andra killar och tjejer som står ute på gymmet och ser in i salen! Haha det gick fort och det va inte alltid det va så lätt och hänga med, men efter ett par tre gånger så brukar det bli roligare då man kan hänga med utan att bara fladdra runt! :)

7 kommentarer:

  1. Hade inte er gamla bp stång och fria vikter?

    SvaraRadera
  2. Nej förra BodyPump 83 är det inga fria vikter med bara stång..

    SvaraRadera
  3. hmmm undra va vi kört vi har stång och bodypumpvikter är d inte d som kallas fria vikter?/Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är det, jag såg att kraftkällan kör Lesmills så det borde vara denna release ni oxå kör :)

      Radera
  4. Kul med lite nytt och kul med fria vikter! Vad kör du för kg på biceps på fria vikter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här på BP passet är det 6,25x2kg, men på gymmet är det olika beroende på hur många rep jag gör.. Idag tex använde jag 8kg under en låt.

      Radera
  5. aa men då fattar jag! tyckte det lät konstigt annars.. får se om det blir bodypump imorgon på kraftkällan. Va länge sen nu. Men ska gymma med jesper på söndag... nu fick ja beslutsångest!

    SvaraRadera