torsdag 17 januari 2013

Kul att så många följer mina träningsdagar!


Riktigt roligt att se att så många följer mig och min träning, och att jag har fått så många läsare på så kort tid som vill följa mina dagar.
Trodde inte att det skulle vara så skoj med detta och att man faktiskt kan inspirera andra bara igenom att vara den man är och få visa och berätta om det. Jag har fått frågan av flera om jag kunde få in mer bilder och visa mer av mina resultat så jag ska försöka bli lite bättre med det :)

Förra månaden så hade jag 1832 besök på min blogg och det är i snitt ca 59 st varje dag! :)

Åter igen tack och skit kul att ni vill och är med mig var dag!

2 kommentarer:

  1. Kul att du har så många läsare:) En annan har 10 om dagen haha. Men det tar lite tid att få läsare och ännu svårare att få dom att stanna kvar. Men det är extra kul när man har sina stammisar och jag är ju en av dina:-D Nu har jag dig på min blogglista så jag behöver inte gå in så fort man sitter vid datorn utan nu ser jag när du uppdaterat:) Men alltid lika roligt att läsa ett nytt inlägg och jag är en sån som tycker om bloggar med bilder:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att ha dig med! :)
      Hahaha ja jag får försöka bättra mig ang bilderna ;)

      Kram på dig!!

      Radera