fredag 25 januari 2013

Nya skor...

Köpte nya Reebok skor för mindre än en månad sen och det va nog de sämsta skor jag någonsin har köpt för det syftet som jag ska ha dom till!!
Sjukt tråkigt när man går in på en butik och ger säljaren sitt fulla förtroende och berättar allt man gör och vad man vill att skon ska klara. Denna sko jag köpte skulle va en perfekt sko till det som jag ville att den skulle va! Men tyvärr så va den nästan allt utom det som jag önskat... Den va hal och absolut inte som jag bett om..
Det värsta av allt är när jag kommer in till butiken så får jag kalla handen och blir inget annat än illa bemött!
Så denna kunden kommer ALDRIG någonsin att lägga en endaste krona på denna butik..
Istället gick jag in på Stadium och drog samma storry som jag gjorde för den andra butiken och gick därifrån med favorit märket asics..
Så nu har man åter igen ett par nya skor men nu ett par som jag kommer att ha nytta av..

 

2 kommentarer:

  1. Är det till löpning du ska ha skorna så är Asics jättebra. Har själv dom och man flyger fram:) Hoppas säljaren var så pass duktig att han bad dig köpa en strl större än du har i sånt fall för fötterna sväller tydligen när man springer.. Inget jag visste när jag köpte mina men fick glatt ta ett par 42:or som är typ 2 cm för stora, hihi stor foten jag:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag behöver en sko som klarar av allt från vanligt gym till dans och löpning.. Men löpning är inte det jag gör så offta..
      Asics har jag sen tidigare och är helt klart de bästa skorna jag har haft, men dom andra jag köpte va både bra,snygga och riktigt bra mellandags pris :) Och säljaren tyckte att dessa var helt klart den bästa skon och självklart så litade jag på henne!
      Men man lär som lever.. Och nu blir det Asics i fortsättningen! Dumt och byta ett koncept som redan fungerar.. :)

      Radera