lördag 5 januari 2013

Dagens workout..



Trött är nog bara förnamnet på vad jag har varit idag! Lucas drog upp mig kl 06:30 i morse och det va inte riktigt den tid jag själv hade önskat att kliva upp idag...
Men efter många om och men så tog jag mig själv i kragen och tog mig ner till gymmet här hemma istället för Oasen som jag egentligen hade planerat till att göra.

Men när man väl kom på plats och fått sprungit i 25 min så piggna jag till lite.
Det blev ganska tuffa 1,5 timme med en rejäl omgång av nästan alla muskel grupper!
När jag började på gymmet här i byn för ca 5 månader sen så testade jag att göra pull ups och då klarade jag det inte.... Men idag testade jag på skoj och klarade 2st!! Och jag väger lite över 70kg!! Blev glatt överraskad att jag klarade det! Nästa gång så ska jag verkligen testa hur många jag kan klara, det handlar inte bara om styrka utan en hel del teknik också.
Men jag fick lite tipps på gymmet i dag och det är att sätta en pall eller liknande under så jag kommer upp lite, och med det ta hjälp av benen trycka till...
Så vi får se det kanske kan bli några stycken till innan sommaren är här :)





2 kommentarer:

  1. Jäklar vilken brud! jag har inte testat pull ups.. kanske borde testa men ja e iof inge stark heller kanske i sommar?? bra gjort att ta dig till gymmet trots tröttheten!
    Grymt bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du kommmer att klara det! Fortsätter du i den takt som du gör nu med din träning så är det absolut ingen omöjlighet! Tro på dig själv! Jag tror på dig! :)
      Kram på dig!!

      Radera