torsdag 24 januari 2013

Vet inte vad!??


Aaahh nu har jag fått bekräftelsen att jag har fått plats på en instruktör kurs i Malmö, men nu vet jag inte vad jag vill!!
Jag är, och har hela tiden varit sjukt sugen på att gå och bli en instruktör men det hade varit extra roligt att gå och bli en Les Mills instruktör!
Känns mer rätt och jag har ett riktigt roligt gäng Les Mills instruktörer runt mig och som också har varit på mig och tycker att det är något jag ska göra och satsa på!! Fördelen är ju också att skulle jag vilja gå vidare och satsa på fler typer av träningspass så har jag redan satt in foten :)
Men likväl som jag känner att detta är verkligen något för mig så kan det bli helt annorlunda när ja väl har varit där.. Detta kanske inte är ngt för mig i slutändan, men har jag inte provat så får jag aldrig veta!
Så vad ska man göra!? Les Mills har ju sin CX30 och det är ju en Core träning som är som juten för mig! Fick också berättat för mig att jag har möjlighet att gå CX i Göteborg April! Åååhhh nu är det svårt!!
Måste ta och grubbla över detta i helgen och bestämma mig snarast! Måste ju avboka den andra kursen i såfall!

Jag tror nog att jag vet svaret på detta men jag måste bara låta det svalna lite och se om tankarna är detsamma efter helgen! Är dom det så är det självklart! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar