torsdag 3 januari 2013

Nytt år nya utmaningar 2013!



Nu har vi ett helt nytt orört år framför oss med nya mål och nya utmaningar!
Vad är dina mål och utmaningar för detta år? Vad ska du sätta för mål och vad vill du uppnå?
Vad kan du bli bättre på och vad ska du göra för att bli bättre på det?
Det finns så mycket som man kan gå igenom och sätta som mål men tänk på att sätt målen så att du får kämpa hårt men dom får heller inte vara för omöjliga för att uppnå! Är dom det så är det lätt att man tröttnar..

En av mina utmaningar är att köra mer kondition och klara springa 1 mil utan att behöva syrgas..
Konditionen är nog en av mina största utmaningar för detta år, inte bara för att jag inte har den utan att det är inte riktigt det roligaste jag vet, men jag vet att det är något jag måste bli bättre på.

Styrkan kan också alltid bli lite bättre men mitt mål för mina muskler är att slimma dom så att linjerna kommer fram och då kommer konditionen in i bilden igen så det krävs även hur tråkigt jag en nu tycker att det är, så vill jag ju få mina linjer så då krävs det att jag jobbar mer med den  :)
Träning ska vara roligt men det finns alltid vissa delar som man kan tycka vara mer eller mindre roligt och för mig är det kondition..

Men detta kommer verkligen att bli ett nytt och roligt år för mig och min träning! Viljan finns där och då kan man komma hur långt man bara vill komma!

Stort lycka till med din träning för 2013! Och kör hårt! :)



4 kommentarer:

  1. Här ska det också bli mer kondition och jag har också milen som mål.
    Har ju redan klarat den men gärna fler ggr:)
    Jag har även ben och rumpa och mer mage framför mig och såklart fortsätta med styrkan:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter riktigt bra! :)
      Du är en kämpe! så detta år kommer din envishet och kämpande glöd till din träning att vias riktigt bra resultat, det är jag helt övertygad om!

      Radera
  2. mer kondition här med. tkr sånt är så tråååkigt;-) har som mål i januari att klara 1timme på crossen utan problem. sen kommer det bli ett sånt pass per vecka på gymmet. sen mer fokus på rumpa och mage.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kan bara hålla med! :)
      Det målet kommer du att klara! Bestäm dig bara och med bra musik i lurarna så klarar du det! Det gjorde jag när jag körde den.. Men det var tufft :)
      Du är sjukt duktig och du kommer att få fina resultat under detta år! Det kan jag garantera dig!

      Radera