söndag 20 januari 2013

Träningsvärk AB!!


Det känns verkligen i kroppen att det var ett tufft och nytt pass som gjordes igår och det känns speciellt i mina ben och vader!
När jag kom hem efter träningen igår så var det ingen vila som stod på agendan precis!
Fick ta tag i min stryktvätt och det slutade med att jag fick stå i 2 timmar och stryka... Strykjärnet kändes som en 5kg vikt!!

Inte nog med det så när det var klart så stod barnen och hoppa och ville åka pulka, för det hade jag ju lovat!! Hade jag vetat bättre så hade jag ju inte lagt fram det som förslag innan jag stack och träna!
Men men lovat är lovat så det var bara till och sätta på sig alla kläder ta dra en varsin unge i pulkan till backen inne i byn och sen springa upp och ner för backen i 1 1/2 timme...
Hahaha jag var helt säker på att mina ben skulle lämna kroppen när jag väl kom hem och satte mig i soffan!!

Men visst bra träning samtidigt som jag måste säga att det var riktigt roligt att få vara barn igen i pulkabacken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar